Black Friday Special | אתרים לקניית תחפושות



בטח חשבתם שהצפתי פוסט ישן או שסתם השתגעתי, אבל לא - זו לא טעות. ליל כל הקדושים שהתקיים לפני שבועיים הביא איתו סיילים משמעותיים באתרי התחפושות הבינלאומיים, שרובם אינם מכירים בעובדה שלנו יש פורים גם. לכן, שווה לעשות בהם שיטוט ואולי אפילו לרכוש מראש, במקום לנסות ולהזמין תחפושת מחו״ל כשהמלאים נמוכים והמחירים גבוהים או לקנות בארץ במחירים שערורייתיים. תוסיפו לכך את העובדה שאוטוטו מגיע בלאק פריידיי וסייבר מנדיי, זו פשוט חובה להכיר את האתרים האלו. 





לפני שמתחילים - שימו לב בקניית תחפושת אונליין, הקפידו לחפש במידע על המוצר מה בדיוק התחפושת כוללת. הרבה פעמים התחפושת בתמונה נראית מאוד מפנקת אבל בפועל היא כוללת רק חלק קטן מהדברים המוצגים בתמונה. 

הנה אתרי התחפושות המומלצים שלי: 


Halloween Costumes



אתר ענק עם תחפושות גם לזוגות ולקבוצות, שעוזר לכם להרכיב אותן בעצמכם. 
המערכת נותנת לבחור בשני שלבים: בשלב הראשון תתבקשו לבחור נושא, כמו למשל ״מלחמת הכוכבים״, ״כיפה אדומה״ או ״שנות ה-50״. בשלב השני תקבלו הצעות לתחפושת מס׳ 1 , מס׳ 2  וכן הלאה, ותמלאו את הפרטים לכל תחפושת (ראו תמונה).
מבצע: עד 98% (על תחפושות נבחרות) + 20% הנחה על כל תחפושות הסייל
משלוחים לישראל: כן, בעלות של 14$ 
תחפושות לכלבים: יש
ילדים: יש
מידות גדולות: יש


אינדיאנית 11-14$ (תלוי במידה)
באתר Halloween Costumes



נזירה - 7.5$
באתר Halloween Costumes

פיראטית 15$
באתר Halloween Costumes



Pure Costumes

אתר גדול מאוד, עם תחפושות במגוון רחב של מחירים, כולל תחפושות מאוד איכותיות.
גם הוא ממציע מערכת ליצירת תחפושת זוגית או קבוצתית מאוד ידידותית. 
מבצע: מכירת חיסול של עד 80% כאן
משלוח לישראל: כן, 13.5$ בדואר רשום 
ילדים: יש
מידות גדולות: יש
תחפושות לכלבים: יש


תלבושת מלאכית ב-17$ (במקום 62$)
באתר pure costumes




Party City


על האתר הזה המליצה לי ליאת נוימן, עיתונאית ובלוגרית אופנה ישראלית שחיה בקנדה. היא סיפרה לי כי את התחפושות לילדים שלה היא קנתה בחנות הזו, שהיא בעצם האנגר ענק המוכר ציוד למסיבות ומחזיק מגוון ענק של תחפושות. החדשות הטובות הן שיש להם גם אתר, מאוד נוח לשיטוט. מכיוון שהתחפושות אינן העיסוק היחיד של האתר, אלא גם ציוד למסיבות בשגרה, כרגע הוא נמצא בעצם בשיאו של חיסול מלאי התחפושות. יש אפשרות גם להרכיב לבד תחפושת ממגוון של אביזרים הנמכרים כבודדים. 

מבצע: משלוח חינם בהזמנות מעל 75$ (קוד FREESHIP, לא לשכוח שהזמנות מעל 75$ יחוייבו במע״מ בישראל). 
משלוח לישראל: לא, אלא באמצעות אתרי שילוח ישראליים כמו IDGU או Buy2Usa. משלוח בתוך ארה״ב 7.99$. 
ילדים: יש
מידות גדולות: יש
תחפושות לכלבים: יש 


אנה תחפושת לילדות, 5$
באתר Party City




אתר מעולה לתחפושות יותר מושקעות ומיוחדות, קל לניווט ויפה לעין. שווה לשים לב לתחפושות דיסני המקוריות, ולמדור ה״פיאות ומסיכות״ ו״איפור ואביזרים״. לאתר יש בלוג מגניב עם המון רעיונות סביב הנושא של תחפושות ותלבושות.
מבצע: מחירים מיוחדים באגף ה-SALE 
משלוח לישראל: כן, 13$ בדואר רשום 
ילדים: יש
מידות גדולות: יש

תחפושות לכלבים: יש


תחפושת טווסית - 26$ (במקום 48$)
באתר costume kingdom








אתר יפהפה ונוח לשיטוט. גם כאן יש ״צור בעצמך״ ליצירת תחפושת בהתאמה אישית מפריטים בודדים, וקטגוריה של קבוצות וזוגות, אך היא רק מציעה רעיונות לקבוצות ולא יוצרת יחד איתכם את התחפושת הקבוצתית. כרגע אין הנחות מיוחדות, אבל מדובר באתר זול גם בשגרה.  
מבצע: 20% הנחה נוספת על כל התחפושות באתר מעל 20$ בהזנת קוד קופון joy + משלוח חינם בהזמנות מעל 75$ (לא לשכוח שהזמנות מעל 75$ יחוייבו במע״מ בישראל). 
משלוח לישראל: לא, אלא באמצעות אתרי שילוח ישראליים כמו IDGU או Buy2Usa. משלוח בתוך ארה״ב 7.99$. 
ילדים: יש
מידות גדולות: יש
תחפושות לכלבים: יש 

תחפושת שנות ה-20, (27$ במקום 35$)
באתר costume supercenter 



עוד כמה אתרים מעניינים: 

ברור שאי אפשר בלי ענקית הקניות אמאזון AMAZON. אלפי תוצאות של תחפושות לנשים, לילדים, ולגברים. לא כל מוכר באמזון שולח לישראל, אבל תמיד יש כאלו שכן. אם לא או אם המחיר גבוה מדי,תוכלו לרכוש באמזון דרך אתרים ישראלים כמו idgu ואחרים. 

האתר שטוען למעמד של ״הכי גדול בעולם״ - buy costumes - עם מחירים מצחיקים ו-15% הנחה נוספים לנרשמים לניוזלטר. לא שולח לישראל ישירות, תצטרכו להיעזר בשירות של idgu ואחרים.  

שתי חנויות ניו-יורקריות מוכרות גם אונליין. החנות New York costumes היא חנות מדהימה, הממוקמת בשדרות ברודווי לא רחוק מיוניון סקוור. החוויה בחנות היא חובה לכל מבקר בעיר, אבל האתר לא ממש נראה כמו אתר בשנת 2016. ועדיין, שווה שיטוט. השניה היא החנות מהברונקס, frank bee costume,  שמחזיקה מגוון ענק של תחפושות במידות גדולות, ונושאים מעניינים ושונים כמו ״תחפושות ליידי גאגא״ ועוד. 


חובבי הדמויות של תאגיד דיסני, מהנסיכות דרך גיבורי העל של מארוול ועד מלחמת הכוכבים, אבל חשוב לו שאלו יהיו תחפושות מקוריות, יכול לבדוק את חנות האונליין של דיסני (רק לילדים).

סניוריטה במידות גדולות, 29.9$
באתר FrankBee


***

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה מיוחדת שכתבתי עבור חודש הקניות הכי גדול בשנה, הלוא הוא נובמבר הגדול: זה מתחיל בשופינג.IL - חג הקניות הישראלי ברשת (9-10/11), מייד אחריו חג הרווקים הסיני (11/11), ומסתיים בבלאק פריידיי (השנה ב-25/11) וסייבר מנדיי (השנה ב-28/11). יחד הם יוצרים תקופה כמעט רצופה של מכירות שוות במיוחד שמתקיימות אונליין. ויש גם קופון מיוחד רק לכם! לכבוד נובמבר הגדול, חברתי לאתר הקניות והשילוח הישראלי idgu, וקיבלתי קוד הנחה מיוחד רק לקוראים/ות שלי - shiri16, המעניק הנחות משמעותיות על משלוחים לארץ. אל תשכחו להשתמש בו! 



קניות נעימות! אני תמיד פה כדי לעזור בכל שאלה או בקשה. 

בינתיים מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם שלי או בפייסבוק . 


XOXO,
שירי

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig