Black Friday Special | אתרים לקניית נעליים


לדעתי אין צורך בהקדמה לנושא הזה. הרי אין דבר שאנחנו אוהבות יותר מנעליים, לא? וכשמדובר בקניות באינטרנט, נעליים הן אושר אמיתי - אפשר להסתדר גם בלי למדוד, והמחירים באמת טובים לעומת המחירים בארץ. כשסופשבוע בלאק פריידיי מתקרב, אספתי את אתרי הנעליים האהובים עליי למקום אחד, כי sharing is caring...




לפני שמתחילים חשוב לדעת,

לא כל האתרים שולחים ישירות לישראל ומצריכים שימוש באתרי שילוח כמו IDGU, Buy2USA ואחרים. 

לפעמים שווה להשתמש בחברות האלו גם כשהאתר כן שולח לארץ (פירוט מקרה מצער שקרה לי פה בהמשך). חברות השילוח בישראל מתות על נעליים כי זה משלוח כבד שנותן להן תירוץ לגבות מכם עלויות שחרור ממכס גבוהות כל כך, עד כדי שוד-לאור-יום. לא לכולם יש את הכלים להתמקח וכך יוצא שיש סיכוי שתתבקשו לשלם 200 ש״ח עבור נעליים שעלו 300 ש״ח (קרה לי השבוע). 
אז במקרים של נעליים בשווי של מעל 75$ המחייב תשלום מע״מ על פי חוק, אני מציעה להשתמש בשירות ״קונים עבורך״ בהן אתם יודעים מראש מה המחיר הכולל של החבילה עד הבית, ויכולים להחליט מראש אם מתאים לכם או לא.  

החזרת נעליים לשולח היא יקרה יותר, ויש לקחת את זה בחשבון. 

רכישת נעליים בחצי מידה או מידה מעל המידה שלכם תמיד עדיפה על רכישת נעליים קטנות מדי. אני תמיד בודקת את טבלת המידות לפני שאני מזמינה, כיוון שלא תמיד טבלאות ההמרה זהות בין כל האתרים. 

איך יודעים מה מידת הנעליים שלכם? פשוט מאוד: הניחו את כף הרגל על דף A4 וסמנו היכן מסתיימת האצבע הארוכה ביותר שלכם (בדרך כלל הבוהן) והיכן מסתיים העקב. בעזרת סרגל או סרט מדידה, מדדו את המרחק בין שתי הנקודות. בדקו בטבלה מה המידה שלכם. 




זמן לשוטט! הנה כמה אתרים שאני מאוד אוהבת.


SHOEAHOLICS

Shoeaholics


האתר האהוב עליי, שייך לקבוצת קורט גייגר ומוכר מותגי נעליים ותיקים של מותגי הקבוצה קורט גייגר ומותגים אחרים כמו וינס קמוטו, ניין ווסט, מייקל קורס, האנטר, סם אדלמן, UGG, סופרגה ועוד, במחירי דיסקאונט של 70-80% הנחה. האתר לא שולח לארץ ונהגתי להשתמש בו רק כשחברים נסעו לחו״ל אבל מאז שהכרתי את IDGU אני מזמינה משם ישר לארץ. 

קטגוריות:  נעלי נשים, גברים, תיקים ואביזרים
קופונים זמינים כרגע: 15% הנחה עם קופון שתקבלו לתיבת המייל לאחר הרשמה לאתר 
משלוח לישראל: לא, צריך להשתמש בשירות של IDGU 
אפליקציה: אין




39 ליש״ט
באתר shoeaholics


מגפון מומלץ לחורף הקרוב - נוח להליכה וטרנדי בטירוף!
19.9 ליש״ט (כ-95 ש״ח)
באתר Shoeaholics


שני הטרנדים החזקים של העונה בנעל אחת: מוקסין מטאלי!
 29.9 ליש״ט (כ-150 ש״ח)
באתר shoeholics

האתר של רשת החנויות הבריטית שהיא גן עדן עבורי בכל נסיעה ללונדון. פליי לונדון, פרד פרי, אדידס, קונברס, קנדל וקיילי, הרשימה עוד ארוכה, לחצו כאן לכל המותגים...  בעיקר משתלם לחפש שם מותגי סניקרס כי המחירים שם טובים מאוד יחסית לארץ, אם לא מסתבכים במשלוח (כפי שפירטתי בהמשך)
קטגוריות:  נעלי נשים, גברים וילדים
משלוח לישראל: כן, בעלות של 25 ליש״ט - לא זול וגם חברת השילוח שלהם בישראל היא אחת היקרניות שפגשתי מימיי. אני ממליצה לפני רכישה לבדוק שירות ״קונים עבורך״ עם IDGU. בקניה האחרונה שלי החלטתי שלא להשתמש בשירות ואני מאוד מצטערת על כך. אני עדיין במשא ומתן עם חברת שילוח חמדנית שרוצה שאשלם לה 200 ש״ח דמי שחרור ממכס! 
קופונים זמינים כרגע: 20% הנחה נוספת על קטגוריית SALE, עם קופון EXTRA 
אפליקציה: יש, לאייפון


הנעליים שתקועות לי במכס... 69.9 ליש״ט (בערך 350 ש״ח)
המחיר המקורי מעולה וחבל שהסתבכתי עם חברת המשלוחים שלהם
באתר office

מגפוני צבא - עוד טרנד לוהט העונה-
38 ליש״ט (קצת פחות מ-200 ש״ח)
באתר office

אדידס סופרסטאר לילדים
22 ליש״ט (שהם 110 ש״ח בערך)
באתר office

DSW

DSW

 DSW היא רשת חנויות דיסקאונט אמריקאית שאני מאוהבת בה. כל מי שאני שולחת אותו לסניפים שלה יוצא עם אובר-ווייט (סניף מצויין ביוניון סקוור בניו יורק ועוד אחד ברחוב 34). האתר עמוס מאוד, ואם לא יודעים מה רוצים הולכים בו לאיבוד. הוא גם לא האתר הכי טרנדי שתמצאו, ואני בעיקר קונה בו דגמים ספציפיים שאני מחפשת - אבל הוא חזק מאוד בתיקים. ולא פחות חשוב - יש להם מועדון לקוחות מפנק במיוחד עם הטבות מעולות בתדירויות גבוהות. יתרון נוסף: באתר קיימות גם נעליים בגזרה רחבה - WIDE FIT. 
קטגוריות:  נעלי נשים, גברים וילדים, תיקים ואביזרים. 
משלוח לישראל: לא, צריך להשתמש בשירותים של חברת כמו IDGU או buy2usa וכד׳. 
קופונים ומבצעים זמינים כרגע: 65% הנחה על מגפיים וצבירה כפולה של נקודות לחברי מועדון 
אפליקציה: אין

תיק ״סודה פופ״ של אלדו - 30$
באתר DSW

בטסי ג׳ונסון - 40$
באתר DSW

מגפיים יוניסה טיילור - 30$
אתר DSW

תיק גב JanSport
25$ (100 ש״ח בערך, לעומת 199 ש״ח בארץ)
באתר DSW


simmi


מהאתר הזה עדיין לא הזמנתי אבל התאהבתי ברגע שנכנסתי אליו. נתקלתי בו לראשונה באינסטגרם ומאז אני עוקבת ובודקת כל הזמן. אני מאוד אוהבת את הסגנון הייחודי תוך כדי אימוץ טרנדים פופולריים מצד שני. כשאקנה מגפוני קטיפה, אני בטוחה שזה יהיה אחד הדגמים שלהם. 
קטגוריות:  נעלי נשים
משלוח לישראל: 10-14 ימי עבודה, 14 ליש״ט (בערך 67 ש״ח) 
קופונים ומבצעים זמינים כרגע: 20% הנחה על מגפונים עם הקוד warmup
אפליקציהאין
28 ליש״ט - אחרי הנחת קופון על מגפונים (warmup)
באתר Simmi

מוזר, אבל מעניין - תודו.
32 ליש״ט אחרי קופון הנחה על מגפונים - בערך 160 ש״ח
באתר Simmi


 ASOS

ASOS
הסיכוי שמישהו מכם לא מכיר את ענקית האונליין הזו הוא קלוש, אבל בשביל אלו שלא ובגלל שהאמת היא שזו אתר שבו אני אכן קונה נעליים, והרבה, מגיע לו מקום בטופ-5 שלי. אין טרנד ביקום שאין לו מענה שם, החיפוש והסינון הכי מוצלחים שיש, והמשלוח חינם, גם עבור נעליים - כל אלו עשו את asos לכתובת הראשונה שבה אני מחפשת נעליים. יתרון נוסף: באתר קיימות גם נעליים בגזרה רחבה - WIDE FIT. 
קטגוריות:  אופנה ונעליים לנשים ולגברים, תכשיטים, תיקים, אקססוריז ומוצרי לייפסטייל
משלוח לישראל: חינם, מגיע עם שירות שליחים לבתי עסק באיזור מגוריכם לאיסוף. 
קופונים ומבצעים זמינים כרגע: 17% הנחה בקניה מעל 50 ליש״ט עם קופון IL17 ותוספת של משלוח אקספרס חינם בקניה מעל 100 ליש״ט עם קופון IL17PLUS. הקופונים האלה קיימים כמעט כל השנה. 

23.5 ליש״ט ב-ASOS


35 ליש״ט באתר ASOS

נעלי בית מושלמות!!! 14 ליש״ט ב-asos


עוד אתרים שכדאי לבדוק כשקונים נעליים

אי אפשר בלי אמזון ואיביי כמובן! אני אישית מעדיפה את אמזון. אין לי שום סיבה מיוחדת, פשוט מרגישה שם יותר נוח ואמין משום מה.  
למחפשים נוחות וחובבי הרשת בישראל, רשת הנעליים הבריטית קלארקס מחזיקה אתר, ועוד אתר אאוטלט נפרד - תצטרכו להזמין עם IDGU כי אין משלוחים לארץ. 
סטיב מאדן וניין ווסט - מותגים מאוד אהובים בארץ, עם אתרים חזקים והנחות דרמטיות! שווה לבדוק ולקבל הצעת מחיר מאתרי השילוח הישראלים IDGU או Buy2USA. 
נקסט הפופולרית מאוד מספקת המון נעליים להמון פאשניסטות, אני עוד לא קניתי דרכם נעליים אבל חובה לבדוק מה שקורה שם מדי פעם. 
אתרי מכירות פלאש - ישנם כל מיני אתרים שמוכרים נעליים, ממותגי מעצבים ועד מותגים פופולריים יותר. פירטתי עליהם בפוסט בלינק הזה
ויש עוד המון אתרים שכדאי לכם לבדוק -ריכזתי הרבה מאוד אתרים בקובץ אחד - עם מבצעי הבלאק פריידיי. בכל פעם שיתעדכן מבצע גם אעדכן את הקובץ.  הנה הוא כאן: http://bit.ly/2fgrUqy
***

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה מיוחדת שכתבתי עבור חודש הקניות הכי גדול בשנה, הלוא הוא נובמבר הגדול: זה מתחיל בשופינג.IL - חג הקניות הישראלי ברשת (9-10/11), מייד אחריו חג הרווקים הסיני (11/11), ומסתיים בבלאק פריידיי (השנה ב-25/11) וסייבר מנדיי (השנה ב-28/11). יחד הם יוצרים תקופה כמעט רצופה של מכירות שוות במיוחד שמתקיימות אונליין. ויש גם קופון מיוחד רק לכם! לכבוד נובמבר הגדול, חברתי לאתר הקניות והשילוח הישראלי idgu, וקיבלתי קוד הנחה מיוחד רק לקוראים/ות שלי - shiri16, המעניק הנחות משמעותיות על משלוחים לארץ. אל תשכחו להשתמש בו! לא יודעים איך משתמשים בשירות? לחצו כאן למדריך שכתבתי





קניות נעימות! אני תמיד פה כדי לעזור בכל שאלה או בקשה. 
בינתיים מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם שלי או בפייסבוק . 


XOXO,
שירי

Logo 468x60banner
Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig