סקיני-מי ואני | Skinny me DETOX

בפעם הראשונה שנתקלתי במונח ״דיטוקס״, היה לפני כמעט 10 שנים, כשהייתי מנהלת מותג מים מינרליים. בין סיגריה לדיאט-קולה לעוד סיגריה, מצאתי את עצמי מעודדת לקוחות וצרכנים לשתיה מרובה של מים כדי לסייע לניקוי רעלים (מאוד אמין, לא?).

ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס - סמודי אוכמניות - skinny me detox blberries smoothie

מה לי ולדיטוקס? 

באותה תקופה בערך גם הכרתי את יעל, שהייתה אז בחורה צעירה עם משרד מחתרתי לפעילויות שיווקיות ברשתות חברתיות – מה שאז נחשב הזוי וחתרני. ממש לא מזמן, היא הגתה את התוכנית הזו - תכנית ניקוי רעלים והרזיה בשם Skinny me Detox - ובמשך תקופה ארוכה צפיתי מהצד והייתי בטוחה לחלוטין שהנערה בהפרעה. לא הבנתי איך הפאשניסטה היפהפיה - שהגיעה לפגישה הראשונה שלנו בשמלה מתוחכמת, נעלי עקב יוקרתיות ותיק מסמכים אירופאי – מתעסקת ב״שטויות״ ניו-אייג׳יות של סופר-פוד, חליטות תה וגמילה מגלוטן. מה גם שכל הסיפורים על ניקוי רעלים השל מיצים או כאלה שחיים בהם על אורז וסודה ושאר התעללויות המסתיימות באשפוזים, הוציאו שם רע למונח דיטוקס.

איך זה עובד? 

פאסט-פורוורד לימינו, כשבדרך היריון ולידה בניתוח קיסרי והתוצאה: פלוס 15 ק״ג, בטן משתפלת והמון חרדות קיומיות וחרטות על התעללות בגוף שלי (מסתבר שזה יכול לקרות למישהי שחיה על סיגריות ודיאט קולה כתפריט בסיס). תוסיפו לזה את התוצאות המדהימות של הנשים שהתנסו בסקיני-מי-דיטוקס – וזהו, החלטתי שאני מנסה את זה. ושרדתי את זה כדי לספר לכן שלא רק שירדתי 1.8 ק״ג ב-10 ימים, ועוד עם שני זיופים מאוד גדולים בדרך.

יומן   skinny me detox , i'm just a girl standing in front of a salad, asking it to be a donut

סקיני מי ואני 

עם סקיני-מי-דיטוקס בתוכנית הזו אוכלים הרבה, ובריא. נתחיל בזה, שהמטרה העיקרית בתוכנית היא כאמור ניקוי רעלים, כשהירידה במשקל ובהיקפים היא מן צ׳ופר נלווה. איך מנקים רעלים? ע״י גמילה (זמנית) מגלוטן, סוכר ותחליפיו הדיאטטיים וחלב.  נשמע קשה, נכון? לי זה היה נשמע על גבול הבלתי-אפשרי. ידעתי שהבעיה העיקרית שלי תהיה דיאט קולה, (ובאמת כשנשברתי - זה היה עבור הרעל השחור הזה שאני לא יכולה בלעדיו).

ערכת ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס skinny me detox
סקיני מי דיטוקס - הערכה + יומן מושלם (לרכישה בנפרד)

בערכה של סקיני מי דיטוקס מקבלים חוברת יפהפיה שמסבירה את כל מה שצריך, כולל למה בכלל לעשות את זה ואיך, עצות והמלצות, רשימת קניות לסופר (זה ממש מקצר תהליכים כשלא צריך לשבת על כל המתכונים ולהתחיל לחלץ מהם את המצרכים הדרושים), תפריט, והכי חשוב מתכונים טעימים ובריאים – שלא יזיק לאמץ אותם גם בשגרה. יחד איתה קיבלתי גם כוס מושלמת לשייקים, יומן אכילה לתיעוד, קופסת חליטת תה מיוחדת, פדים לניקוי רעלים (לכפות הרגליים), סרט מדידה וכניסה לקבוצה הסודית של סקיני מי דיטוקס בפייסבוק.



על פרטי התוכנית תוכלו לקרוא באתר של סקיני-מי-דיטוקס (קישור בסוף הפוסט),  אבל הנה כמה מסקנות וחוויות שלי מהתוכנית.

ירוק עולה. בתוכנית הזו לא מרגישים רעבים כמעט אף פעם. אני חשתי רעב והתקשיתי בין הארוחות, בעיקר כי פספסתי כלל חשוב מאוד בתוכנית: יש הרבה מאוד מוצרים בעלי מעמד של ״לא נספר״, כלומר ניתן לצרוך אותם באופן חופשי כל היום בלי לחשבן.  מדובר בעיקר בירקות ירוקים אבל גם במרק צח, פטריות וכד׳. מהרגע שגיליתי את זה, הכול נהיה הרבה יותר פשוט.

סלט ירוק עם עוף
סלט עוף ירוק

להיכשל בתכנון זה כמו לתכנן להיכשל. בחוברת של התוכנית, יעל ממליצה לעשות את הקניות ואת הבישולים מראש, כדי לא להיתקע בלי אוכל ברגע האמת. כלומר, לתכנן. זו עצת זהב ממש, אל תתעצלו. רגעי השבירה שקשורים לגמילה הם טבעיים, אבל רגעי שבירה שנובעים מחוסר זמינות של מצרכים זה כבר ממש בזבוז.

איכות הסביבה. אבל יהיו רגעי שבירה, שעבורי היו קשורים בעיקר לסביבה שלי. בעלי והילדים (ואבא של בעלי, אצלנו אנחנו גרים זמנית כרגע) המשיכו את חייהם כרגיל וזה הקשה עליי מאוד. מכיוון שהאוכל מאוד בריא ואיכותי, אין שום סיבה שבני הבית כולם לא יצטרפו אליכן, לפחות בארוחת הערב המשפחתית. קשה מאוד לעמוד מול הלחמניות, הנקניקיות והצ׳יפס, הפיצה ואפילו הגבינה הלבנה עם הביצה.

חמים ונעים. יעל השקיעה בהרבה מתכונים בחוברת והנטייה הראשונה שלי היתה להתעלם מהם ולנסות לעבור את זה בלי בישולים. בסופו של דבר לאורך זמן אני לא חשובת שאפשר לחיות רק על ארוחות קרות, והמתכונים ממש טובים. ההמלצה שלי: אמצו לפחות ארוחה חמה אחת ביום מהמתכונים של יעל (בספר המתכונים תמצאו גם מתכונים קרים כמובן). אהבתי במיוחד עוף מוקפץ עם ירקות ואת סלט השעועית הלבנה.

השלם גדול על סך חלקיו. אם יש משהו שאני מתעבת זה קבוצות תמיכה וגרוע מכך – קהילות פייסבוק סודיות, אבל הקבוצה הסגורה של סקיני מי דיטוקס זה מקום מעולה להסתובב בו. מהשראה למתכונים חדשים דרך מענה מיידי לשאלות ועד חיזוק כשנשברים, נוכחות בקבוצה מאוד עוזרת גם אם את שם כמתבוננת כמוני.

שייק בננה בכוס פלסטיק, תוכנית ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס,
שייק, או ׳סמודי׳ כפי שקוראים לו בסקיני מי, שהוא ארוחת הבוקר.
זה כיף וטעים בטירוף, לי זה לא הספיק כארוחת בוקר...
חביתות ירק עשירות בתוספות לעומת זאת כן החזיקו אותי בבוקר עד ארוחת הביניים
את לא יודעת מה יש לך עד שאין לך אותו.  עשיתי את התוכנית הקצרה ביותר (של עשרה ימים, כשיש גם 21 או 42), ובשלושה ימים אחרי שסיימתי, ממש התגעגעתי לדיטוקס. לא היה לי קל ולא תמיד היה לי כיף, התלוננתי הרבה וכאמור זייפתי פעמיים. אבל רק אחרי שחזרתי לתזונה הרגילה שלי הבנתי שהיה לי טוב קודם. בתקופת הדיטוקס, בעיקר אחרי ימי ההסתגלות הראשונים הרגשתי שהגוף שלי פשוט אחר – קליל ומלא אנרגיה.



בייום ראשון אני מתחילה את התוכנית של 21 הימים, מבטיחה לעדכן. וויש מי לאק.

פרטים נוספים באתר של סקיני מי דיטוקס או בפייסבוק
שיהיה בהצלחה (-:

ערכת ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס skinny me detox

ערכת ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס skinny me detox


ערכת ניקוי רעלים סקיני מי דיטוקס skinny me detox


Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig