אמהות רעות | Movie Review

אם לשפוט לפי הסלוגן  של הסרט אימהות רעות - ״אין אימהות רעות, יש אימהות שרע להן״ - מעולם לא הייתי אמא רעה. לא כשעמדתי מחוץ לגן עם עומר בשבע-אפס-אפס, מחכה שהשומר יפתח כדי שאוכל להסתער על כביש 6 לפני שייסגר בגלל משאית תקועה. לא כשאיחרתי להוציא מהגן בפעם היחידה ברבעון שבה זה היה תורי. גם לא כשהתעסקתי בבלקברי שלי בזמן מסיבת חנוכה. לפי הסלוגן הזה, לא הייתי רעה, פשוט כי לא היה לי רע. יש בזה היגיון?

אמהות רעות סרט חדש בקולנוע
אמא אלופה. מילה קוניס מורדת ב״אמהות רעות״



אמהות רעות סרט חדש בקולנוע


הצפייה בסרט ״אימהות רעות״ היא באופן מוזר מאוד חוויה אימהית מטלטלת. על פניו, זו בסך הכול עוד קומדיה קלילה עתירת בדיחות סקס רטובות (כיאה ליוצרים של ״בדרך לחתונה עוצרים בווגאס״), צפויה וסטריאוטיפית, עם דמויות ברורות וסטריאוטיפיות וסיפור מלחמה הוליוודי קלאסי של ״הרעים דופקים את הטובים > הטובים יוצאים למלחמה > הטובים מנצחים > הרעים חוזרים בתשובה > עכשו כולם טובים וטוב להם״. את הצפייה בסרט את מעבירה בצחוק ענק, מהול בגיחוך קל, בדיוק כמו שהתכוונו כותביו. זה סרט חברות קלאסי, שתפור על ערב בנות עם סרט וארוחת ערב, ולכאורה הוא בילוי קליל ושטחי. אבל אחרי שיצאת החוצה ונסעת הביתה, הסרט הזה גורם לך לחשוב: מי את בעצם?

אמהות רעות סרט חדש בקולנוע
ככה נראה גם הערב בנות שלכן? קתרין האן, מילה קוניס וקריסטן בל ב״אמהות רעות״
אולי את כמו איימי (מילה קוניס היפהפייה), בחורה צעירה שהביאה ילדים לעולם כמה שנים מוקדם מדי, וסובלת מאובר-סטרס בניסיון להיות תואמת שרה ג׳סיקה פארקר ב״איך היא עושה את זה״. איימי כל כך משתדלת להצליח ולהספיק הכול, והתוצאות בהתאם: היא די בינונית בכל מה שהיא עושה. ובינוניות, תדע כל אם עבריה, היא מקור כל חטא.

אמהות רעות סרט חדש בקולנוע
מילה קוניס בתפקיד איימי מיטשל בסרט ״אמהות רעות״.
בהתחלה קצת קשה לעכל אותה כאמא לילדים כל כך גדולים, אבל היא מצליחה לשכנע

כי הרי אין מצב שאת אף אחת מהחברות ההזויות של איימי. לא קרלה, חד-הורית עם פה מלוכלך וחיבה מוגזמת ללבוש חזיות מנומרות כחולצות לכל דבר, ואת בטח לא קיקי (קריסטן בל, שהתפקיד הגדול האחרון שלה בקולנוע מאז שהיתה ״ורוניקה מארס״ היה דוקא קולה של אנה ב״לשבור את הקרח״), עקרת בית שטובעת בילדים, חיתולים ובים האגו של בעלה השתלטן והמגה-חנון.

אמהות רעות סרט חדש בקולנוע
קריסטן בל (מימין) כעקרת הבית הנואשת קיקי, וקתרין האן כקרלה החד הורית המשוחררת
בסרט ״אימהות רעות״

וגם אם ממש היית רוצה להיות גוונדלין, האמא-המושלמת-להחריד וכמובן הנמסיס של איימי, את לא באמת יכולה להיות. פשוט כי אין באמת נשים כאלה, שיש להן הכולללללל, כולל מספיק רוע שיביא את איימי וחברותיה עד לקצה ולמסע התפרעות מרדני. 

אמהות רעות סרט חדש בקולנוע
הרעות האמיתיות של הסרט הן האימהות המושלמות, בהנהגת קלי באנדי. סליחה, כריסטינה אפלגייט (-:
בסוף הדרך חזרה הביתה מהקרנת הטרום בכורה המפנקת בסינמה סיטי, אי שם בין חדרה לחיפה, נפל לי האסימון. אני קצת מכולן (חוץ מקרלה, ההיא עם האיפור המוגזם). אני יודעת להיות קצת גוונדלין, קצת קיקי, לפעמים אני גם איימי... והכי אני אחת שיודעת שאין שום תחליף בעולם לערב בנות עם סרט קורע וארוחת פחמימות, שעושה לך טוב. ואמא טובה זו אמא שטוב לה, לא?ֿ


בכורה אימהות רעות חדש בקולנוע
ערב בנות מושלם מובטח



אמהות רעות, החל מהסופ״ש האחרון (4.8) בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.
101 דקות, דובר אנגלית, עם תרגום. מוגבל מגיל 14. 

עם: מילה קוניס (איימי), קתרין האן (קרלה), קריסטן בל (קיקי), כריסטינה אפלגייט (גוונדלין), ג׳דה פינקט סמית׳ (סטייסי)

כל התמונות והטריילר באדיבות סרטי יונייטד קינג 




אימהות רעות חדש בקולנוע

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig