MY TOP-5 - אתרי אופנה ש(סוף-סוף) שולחים לישראל

קודם כל הבהרה למשמעות של הכותרת. 
הבשורות הרעות: המון אתרים בינלאומיים עדיין לא מכירים את הסיכה על מפת המזה״ת. 
הבשורות (הכי) טובות: לא צריך, אל תשלחו. מצאנו פתרון יותר טוב. 





ממבט ראשון, השירות הישראלי-בינ״ל של חברת IDGU הוא לא כזה חידוש, הרי כולנו כבר מכירים את buy2usa, וזה נשמע די דומה. אז זה לא ממש דומה, ואני אסביר למה בעצם כמעט נפלה לי הלסת כשהבנתי. בניגוד לשירות שהכרנו, של השכרת כתובת בארה״ב כדי לשלוח דרך שם את החבילות, כאן מציעים משהו נוסף: תם עידן ההפתעות בצורת מחירי שילוח מופקעים כשכבר הזמנת מאתר וואטאבר ועכשיו זהו, נתקעתם. כאן בעצם משתפים מראש עם IDGU את סל הקניות שבניתם באתר כלשהו, לפני שמבצעים קניה, ומקבלים די מהר (בכמה ניסיונות שעשיתי תוך שעות ספורות בלבד) הצעת מחיר בשקלים שכוללת את הסל שלכם + שליחות עד הבית שכוללת את כל המיסים (שם וכאן). או במילים אחרות: מחיר בשקלים, בלי לצאת מהבית אפילו לרשות הדואר, ואפשר לשלם בתשלומים. יש יותר טוב מזה? אפשר כמובן להתחיל להשתמש בשירות הזה בכל אתר שיש, גם כאלו שהתרגלתם לרכוש בו דרך אתרים כמו buy2usa ואחרים, אבל אני התרכזתי בחדשות המדהימות שסף-סוף אני יכולה להזמין מאתרים אירופאים שאני מאוהבת בהם. אז הנה הם (כולל כמה דוגמאות לדברים שכבר בדרך אליי). יאייייי.

BOOTS  

BOOTS | בוטס
כל מי שביקרה פעם בממלכת הבריטית מכירה את בוטס, גן העדן לאיפור וטיפוח. לא מדובר ברשת סקסית שכולה מוקדשת לאיפור כמו ספורה SEPHORA - שלא קיימת משום מה באנגליה - אלא בסוג של סופר-פארם. הסניפים, לפחות הלונדוניים שבהם פזורים בכל עבר, כמעט כמו סטארבאקס. חלקם סניפי דגל המתרכזים בעיקר בקוסמטיקה ונראים כמו חנות דיוטי פרי יוקרתית (כמו זה שבפיקדילי סירקוס) ורובם סניפי פארם ״רגילים״. כך או כך, עבור ישראלים זו חגיגה של מחירים: לא כי מדובר ברשת דיסקאונט, אלא רק בגלל המחירים הלא-ממש-הגיוניים בארץ ובגלל המבצעים הטובים והתכופים שבוטס מציעה.

בכל מקרה, לענייננו: עכשיו אפשר להזמין מבוטס לארץ! מותגים כמו קלרינס, no.7, סמאשבוקס, אסתי לאודר, בנפיט, בר מינרלס, ועוד הרבה אחרים, וכמובן.. שאנל. בסל שלי למשל מחכה כבר הפריימר הכל-יכול Le  Blanc De Chanel, שעולה שם 33 ליש״ט (190 ש״ח בערך, כשבארץ הוא עולה 330 ש״ח במשביר) ופריימר לשיער של טוני אנד גאי (50 ש״ח בערך).

אז נכון שיש את האתר הפולני ויש ספורה דרך buy2usa, אבל שני הפתרונות לא ממש אותו הדבר. ובכלל, שום דבר לא משתווה לחגיגת בוטס, בטח לא כשהאתר מדבר אנגלית, מקבלים הצעת מחיר מראש, אפשר לשלם בתשלומים ואין הפתעות בסוף.  

לה-בלאן דה שאנל מחכה לי בבוטס - לחצו כאן

  SHOEAHOLICS  


כשמו כן הוא, אתר למכורות. האתר שמוכר מותגי נעליים ותיקים (של קורט גייגר ומותגים אחרים כמו וינס קמוטו, ניין ווסט, מייקל קורס, האנטר, סם אדלמן, UGG, סופרגה ואפילו סטיוארט וייצמן), במחירי דיסקאונט של 70-80% הנחה. סיפרתי על האתר הזה פה בעבר, בפוסט על הווישליסט של לונדון (פריט מס׳ 5). התלוננתי שהם לא שולחים לארץ ואפילו חלקתי תמונה של נעליים שאני שואפת למצוא.  אבל את הנעלייים שרציתי לא מצאתי בחנויות של קורט גייגר או באתר, והנה הן הופיעו פתאום כאן, ב- Shoeaholics. בתוספת של 70 ש״ח דרך IDGU הנעליים היו אצלי תוך פחות משבוע. משלוח לא זול, אבל בהתחשב במחיר הכולל ששילמתי, 347 ש״ח עבור נעליים ומשלוח עד הבית, אפשר להגיד שאני לגמרי מרוצה.
סוף סוף הן שלי - דגם ENNIS  של MISS KG ב-51% הנחה - לינק לאתר


CALZEDONIA ו-INTIMISSIMI

CALZEDONIA - לגירסא הבריטית של האתר לחצו כאן

שתי רשתות אחיות איטלקיות-בינלאומיות, מפורסמות ואהובות. קלצדוניה - CALZEDONIA מתמחה במה שנקרא LEGWEAR כלומר אופנה לרגליים, עם קולקציות הגרביונים והטייצים הכי איכותית שאני מכירה ברמות מחיר סבירות, וקולקציית בגדי ים יפהפיה, כולל מיני קולקציה בעיצוב דוגמנית העל אדריאנה לימה. אחותה, רשת ההלבשה התחתונה אינטימיסימי - INTIMISSIMI  לא נופלת מויקטוריה סיקרט בעיניי, ועושה את זה עם שיק איטלקי-אירופי קלאסי. שני האתרים לא שולחים עצמאית לישראל, והנה נפתחה לנו האופציה.
אינטימיסימי - הויקטוריה סיקרט של אירופה - לגירסא הבריטית של האתר

COLETTE

הבוטיק הפריזאי שכבר מזמן הפך למוסד תרבותי שמותגי על ובתי אופנה נלחמים להשיק בו מוצרים ולהציג בו מהדורות קפסולה, הוא יעד ביקור חובה לכל מי שטס לפריז. במידה ויש לכן תקציב קניות אבל ללא תוכניות לקפוץ לפריז בקרוב, עכשיו אפשר לשוטט ולחטט דרך האתר, ולשלוח לארץ עם IDGU. (לשירות ׳קונים עבורך׳ (בו אני השתמשתי) - לחצו כאן  )

אחרי שהזמנתי כבר דרכם השבוע, אני יכולה לספר שהשירות ממש מיידי ואדיב. נציגת שירות הלקוחות שהתכתבה איתי גם הטריחה את עצמה להתקשר אליי לשאול משהו לגבי מידה שאזלה, ואני חייבת להגיד שעד עכשיו - אין תלונות. חוץ מאלו שיגיעו משושי מהבנק. היא לא תאהב את זה.



צ׳או בינתיים,
שירי



Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig