My Studio's Makeover

בזמן האחרון, חדר העבודה שלי נראה כמו בעיצומה של מלחמה, וכידוע - כשהתותחים רועמים, גם המוזות שותקות. במילים אחרות, מקדש היצירתיות שלי קרס תחת עומס העבודה (לא מתלוננת!!!) והיצירתיות התחילה לעשות קולות של שביתת רעב. ככה זה כשיש ערימות של ניירת, ספרי חשבוניות, טיוטות של מצגות ו... פשוט יותר מדי דברים.








הדילמה: אני עוברת דירה אחרי החגים - לא אלו של עכשיו, אלו של אוקטובר - להעביר את הסטודיו שלי מהפך דרמטי זה לא ממש חכם. מצד שני, הדירה הנוכחית שלי שופצה ממש לא מזמן ונראית ממש מעולה, ודווקא חדר העבודה של הסטייליסטית - היא הפינה הכי חסרת סטייל בבית. פאתטי, לא?

המצב הנואש, וזה עוד אחרי שסידרתי לכבודה של שיר
מכיוון שאיבדתי לחלוטין את המוג׳ו, ואני עמוסה בעבודה (לא מתלוננת, נשבעת!), חשבתי למה לא לקרוא למומחים? בדיוק כמו שכשהמלתחה של מישהי נמצאת בבלגן, היא אמורה לקרוא לי לעזרה... אז מהמקום הכי נמוך לפני ים המלח, התקשרתי למומחית. שיר, היא שמינית מה-8team שלנו, חבורה של 8 חברות עוד מהניינטיז. היא סיימה לא מזמן לימודי הום-סטיילינג, ובלי קשר ללימודים - פשוט יש לה את זה. ״שירוס, תצילי אותי״, אמרתי לה, ״האגו שלי לא יכול לשאת יותר את המצב הנורא הזה.הוא כל הזמן לוחש לי ׳סטייליסטית, עאלק....׳...״. ידעתי בדיוק מה אני צריכה, ובזכות זה ששיר מבינה עניין, החלטנו על ״חדר בהפתעה״. הגדרתי לה תקציב קניות, שלחתי לה כמה תמונות השראה מפינטרסט שיוכלו להסביר מה אני מחפשת, וביקשתי בלי רכש של רהיטים גדולים שאין מה לעשות איתם בעוד חצי שנה. וזהו. שבועיים אחר כך היא הגיעה, הסתגרה בחדר, ויצאה אחרי 3 שעות עם התוצאה הזו.

אחרי...
היא יודעת שאני לא אשקה עציצים, אבל לא ויתרה לי. אז קיבלתי עציצי נצח 


אחרי המכה שהאגו קיבל, שיר יודעת בדיוק איך להרים לך שוב (-:





אז פינת העבודה שלי התחדשה באקססוריז בשווי 1,150 ש״ח, ואני קיבלתי את המוג׳ו שלי בחזרה!

האביזרים נקנו בגולף אנד קו, 300gr, איקאה, פלורליס ו-נושקה. וזה פחות או יותר מה שאני יודעת, אם יש לכם שאלות נוספות אני בטוחה ששיר תשמח לענות: שיר טימור - הום סטיילינג . ממליצה מכל הלב, וגאה בטירוף שהיא חברה-שלי, אחרי הכול, אם ״אמור לי מי חברייך ואומר לך מי אתה״ תופס, אז אני סופר-מסודרת.

* כל התמונות צולמו ע״י עדי כהן צדק, הבעל של שיר, וצלם מוכשר בפני עצמו 

ד״ש מההר הירוק,
שירי


Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig