הילדים של קסטרו

הבעיה שלי עם בגדי ילדים (בעיקר בנים, כי בינתיים יש לי רק שניים כאלו) תמיד היתה אחת: או שהעיצובים ילדותיים ומתקתקים להחריד, או שהם שמרניים ומשעממים (כמה חולצות פולו ילד אחד יכול ללבוש?). מכיוון שאני לא מאמינה שהמשמעות של ״תנו להם להיות ילדים״ היא ״בואו נעשה מהם ממתקים אנושיים״, מצאתי את עצמי בונה לבנים שלי קולקציות בעיקר ברשת H&M - עד שהגיעו הרוקרים הקטנים לבית ״הילדים של קסטרו״.

להתאהב כל עונה מחדש
קבוצת הרוק, בפרזנטציה לעיתונאים של ״הילדים של קסטרו״
מבחינתי, קבוצת הרוק בקולקציית הילדים של קסטרו היתה (ועדיין) שובר השיוויון. מאז שהושקה הקולקציה הראשונה שלהם, לפני כשלוש שנים בערך, השבדים הפסידו נתח משמעותי מהארנק שלי לטובת קבוצת בגדי כוכבי-הרוק שלהם,  שכבשה אותי עם צבעים והדפסים שכמעט ולא רואים בבגדי ילדים: שחור, לבן ואפור, וכוכבים. המון המון כוכבים (וכמובן העובדה שיש מועדון לקוחות נותנת יתרון עצום).  וגם העונה, זוהי גם הקבוצה המעניינת ביותר, לפחות בעיניי.

קבוצת הרוק, צילום: שי יחזקאל
המראה המונוכרומטי של שחור ולבן וההדפסים הסופר-קוליים של פסים, כוכבים, אוזניות ותקליטים, גולגלות ורוחות חמודות, וסמל ה-peace - יוצרים אוסף של פריטים קוליים לגמרי, שקורצים לעולם המבוגרים עם הומור וחמידות לא-דביקה.

כנראה שגם בקסטרו מבינים שרוח הרוקנ׳רול היא היתרון התחרותי שלהם, ובקמפיין הקיץ החדש מככבים שוב הילדים המוכשרים עם אליל ההורים שלהם, רמי פורטיס. ובכל זאת, הבגדים שנבחרו להוביל את קמפיין הם דווקא פריטי הג׳ינס, הטרנד הרותח של השנה בעולם המבוגרים. הפריטים לקוחים מקבוצה אחרת של הקולקציה, הקרויה קבוצת COOL וכוללת כאמור מגוון פריטים מבדי ג׳ינס ודמויי-ג׳ינס, ועוד פריטים רבים על טהרת הכחול-לבן.

הטרנד הרותח של השנה בעולם המבוגרים: דנים על דנים, בפרזנטציית ״הילדים של קסטרו״

קבוצת cool , צילום: שי יחזקאל
קבוצת cool, צילום: שי יחזקאל
קולקציית הנסיכים והנסיכות מיועדת לחובבי הז׳אנר השמרני יותר וכמענה לצורך של בגדי חג ואירועים, עם שמלות טול ועושר של בדים ושכבות בצבע לבן כמובן אצל הבנות, ומראה יאכטונרי לבנים. פחות לטעמי, אבל בהחלט קבוצה חשובה מאוד בקולקציה ישראלית-עממית. 

קולקציית נסיכים ונסיכות. צילום: שי יחזקאל
אבל לא הכל שחור ולבן, כחול ולבן או רק לבן. את זריקת הצבע מביאה קבוצת ה-COLOR, הקבוצה הילדותית ביותר מכל הקולקציות. בה תמצאו את הגוונים הכי חמים של העונה, כמו גווני ירוק, טורקיז, צהוב, מיני וורודים וקורל. וכן, גם קצת כדורגל בשביל הבנים. 

קבוצת COLOR, בפרזנטציה לעיתונאים של הילדים של קסטרו


"הילדים של קסטרו" קיץ 16׳ - מחירים:
טישרטים וגופיות :  29.90-79.90 ₪ 
חולצות מכופתרות:  79.90-99.90 ₪ 
שמלות: 39.90-169.90 ₪ 
ג'ינסים:  תינוקות: 59.90-99.90 ₪ / ילדים (מידות 2-14): 99.90-159.90 ₪ 
מכנסיים:  תינוקות: 29.90-79.90 ₪ / ילדים 39.90-129.90 ₪ 
חצאיות:  79.90-129.90 ₪ 
סנדלים: 89.90-99.90 ₪ 
כפכפי אצבע: 39.90 ₪ 
להשיג בחנויות "הילדים של קסטרו" ברחבי הארץ



ואין כמו קצת פורטיס לקינוח (-:

ד״ש 
שירי 




Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig