American Eagle Kids


פעם, לא לפני הרבה-הרבה זמן, היינו נוסעים לחו״ל ומתרגשים לקנות ברשתות בינלאומיות מפורסמות ש״אין בארץ״. בכלל, ה״אין בארץ״ הזה היה סוג של מרמור מעורבב בגאוות יחידה ש״הבאתי את זה מניו יורק״... מאז, כמעט אין דבר כזה שאין דבר כזה פה, אבל קולקציות של מותגים בינלאומיים בלעדיות לישראל - זה כבר חידוש! ככה יצא שהמותג האמריקאי אמריקן איגל, חבר לזכיינית המקומית שלו (פוקס) לשיתוף פעולה ייחודי, שהוליד את AMERICAN EAGLE OUTFITTERS KIDS - קולקציית הילדים הראשונה עם הנשר, ובלעדית לישראל.





כששאלתי את איתי אם הוא רוצה לבוא עם אמא להשקה של אמריקן איגל לילדים, הוא שאל מה זה השקה. ניסיתי להסביר לו ממש ברצינות מה זה אומר, אבל הוא קטע אותי ואמר: ״הבנתי אמא. זה מסיבת בגדים כמו שאת הולכת עם החברות שלך!״ אכן, רגע של גאווה אימהית. כל השבוע הוא חיכה ליום שלישי, מרוגש מהרעיון שאמא תיקח אותו ל״מסיבת בגדים״. והוא לא התאכזב. אחרי שחיסל חצי קילו סוכריות גומי, ושתה ליטר מיץ, התפנינו למטרה שלשמה הגענו: הבגדים. 




אז מה יש להם להציע לילדים שלנו? נתחיל קודם במה שלא. לא תמצאו שם בגדי נסיכים ונסיכות מתקתקים, או פריטי בייסיק עם הדפסי דיסני או גיבורי על. במובן הזה, לאימהות האורבניות יש כאן קולקצית mini-me מושלמת, שלוקחת באופן כמעט מדויק את רוח המותג והסגנון האופנתי של האופנה הבוגרת ומתרגמת אותו לילדים. והתוצאה: נשרים (ונשרות) אמריקאיים קטנים וקוליים לגמרי. גם בקבוצה החגיגית יותר, הכיוון הוא של גירסאות רומנטיות ורכות של טרנד הבוהו-שיק לבנות, וחולצות פולו ומכנסי צ׳ינו לבנים.

עומר (מימין) בחולצת כפתורים משובצת, טישירט ומכנסי prep
איתי בחולצת כפתורים ג׳ינס, טישירט קלאסית ומכנסי צ׳ינו קצרים
לאמריקן איגל קידס

בתור אמא לשני בנים, המבחן האמיתי של הקולקציה היה כמה פריטי בנים אני מסוגלת לאסוף בזמן שהסבלנות של איתי הולכת ופוקעת. ייאמר לזכות איתי ואמריקן איגל, שהיה די קל. קולקציית הבנים היא אוסף מקסים של בגדי גברים צעירים, עם מראה אמריקאי קליפורני קלאסי. החולצות המכופתרות, ובעיקר הדפס משובץ טרנדי וחולצת ג׳ינס בקולקציה, היו הפריטים הראשונים שאספתי להם - בדיוק כמו אצלנו המבוגרים, החולצות הקז׳ואליות האלה משמשות גם כעליונית לתקופת מעבר, וגם כמובן כחולצה בפני עצמה.










עוד פריט אייקוני של אמריקן איגל שמקבל הרבה כבוד בקולקצית הילדים, הן הטישירטים. אין דבר יותר חמוד, בעיניי לפחות, מהנשר המיתולוגי בגירסא מיניאטורית, כך שלא מפתיע שגם לעומר וגם לאיתי בחרתי כאלו. לחולצות האייקוניות האלו מצטרפות גם חולצות חלקות וחולצות פולו לבנים, ועוד מגוון טופים בוהמיינים וקליפורניים לבנות. 








ואיך אפשר בלי הג׳ינס - פריט דגל של הרשת? כשהבנים שלי רואים ג׳ינס דנים אמיתי הם נכנסים לחרדות ומתמקחים על הזכות ללבוש שוב טרנינג. כמו ברשתות אחרות גם כאן מודעים לזה מאוד ומציעים שפע של בדי פוטר וכותנה דמויי ג׳ינס.  


את הקולקציה (במידות 4-16) ניתן להשיג בסניפים נבחרים:
חיפה - קניון עזריאלי, קיריון - קרית ביאליק, ביג כרמיאל, פרנדלי בעמק - עפולה, הרצליה - שבעת הכוכבים, קניון גבעתיים, ראשל״צ - קניון הזהב, קניון רחובות, אשדוד סטאר סנטר, ירושלים - קניון הדר, באר שבע - קניון הנגב. 

ד״ש מההר הירוק, 
שירי 


Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig