SHOPPING NEVER FELT SO GOOD

דמיינו לעצמכם: ביתן ענק, 700 מעצבים, 40,000+ פריטי אופנה, מחיר גג של 300 שקל, וכל ההכנסות - תרומה. בזאר המעצבים ״מתלבשות על זה״ חוזר ויש לכולנו הזדמנות נדירה להתחדש ולתרום למטרה חשובה. מה, לא תתלבשו על זה? 





בדיוק לפני 8 שנים, בדצמבר 07׳, נשלחתי למצוא גוף או עמותה ראויים לאירוע צדקה. הייתי אז מנהלת מותג (טרייה ומבוהלת) של המים המינרליים evian , שמנהליו יצרו שיתוף פעולה עם בית האופנה כריסטיאן לקרואה: 99 בקבוקי קריסטל ממוספרים שיועדו למכירה פומבית למטרות צדקה ברחבי העולם. לקרואה הכריז שהבקבוק, שעוצב בצורת מלכת שלג, מוקדש לנשים, תוך שהוא מציין (לא ממש זוכרת את הנוסח המדוייק) עד כמה גוף האישה טהור ונשגב בעיניו. בצורה אסוציאטיבית כזו, עלה לי הרעיון לשתף פעולה עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית. 
האירוע היה מוצלח למדי, כל הכרטיסים לארוחה נמכרו - כמו גם הבקבוק הנדיר - ואיגוד מרכזי הסיוע זכה לתרומה לא רעה בכלל בערב שנת 2008 (כשבטי קאין, מנהלת היח״צ שלנו, ואני מסיימות את חודש דצמבר עם גאווה ענקית והתמוטטות פיזית טוטאלית). אז כשבטי התקשרה בשבוע שעבר, לרתום אותי שוב לטובת אותה מטרה - סגרנו מעגל.


אז נסעתי לתל אביב לפשפש בין מאות הארגזים ועשרות אלפי הפריטים שנאספו מבערך 700 מעצבים, חברות ומותגי אופנה (רובם מקומיים אבל יש גם יבואנים שתרמו כפי שתיכף תראו...) לטובת הבזאר שיתקיים בסוף השבוע הקרוב. מצאתי שם ערימות על ערימות של בגדים, נעליים, תיקים ותכשיטים. בין הרי הבגדים הציצו גם כמה מתנדבות מקסימות שעמלו על הצמדת תגי מחיר לכל פריט (10-300 שקל, במידה ותהיתם, שמלות הכלה של ליהי הוד ואחרים ובתי אופנה בינלאומיים יימכרו בקצת יותר). ואז, מתוך ארון קטן ומאובטח, רכזת הפרוייקט שלפה לי קופסה כחולה קטנה עם הכיתוב: Stuart Weitzman (בשלב הזה אני כבר מפרכסת) ובתוכן סנדלי הטווס המושלמים האלו.






יימכרו בכ-500 שקל... שזה אפילו לא המחיר המקורי שלהם בדולרים (!)

 אולי הם יהיו שלי, אם אספיק לדוג אותם בבזאר. גם הטופ של מעצבי התכשיטים והאקססוריז נרתמו לאירוע, כמו מיכל בן עמי, olee's key, נטע ליבנה ועוד... , ואת אלו אהבתי במיוחד:

טבעות: מיכל בן עמי | שמלה: טל בק
להשיג ב״מתלבשות על זה 2015״
אוליז קי
להשיג ב״מתלבשות על זה 2015״

עוד מעצבים ומותגים שתמצאו שם: רוני קנטור, ג'רי, שרית בר זוהר, קרן מועלם, קום איל פו, שי ועדי לחובר, רזילי, גדעון וקארן אוברזון, אלמביקה, דניאלה להבי, רובי סטאר, אגם ותמר, רונן חן, צ'או בלה, פפה גק'ינס, דנה אשכנזי, אניה פליט, גלביה, נעמה בצלאל, דורין פרנקפורט, וונדום, לולו ליאם- בנות, קרן נפתלי, מאיה נגרי, נפתול, רנואר, sacks, insight,Heartbreaker , +A, couple of , כיסים, דורי צ'נגרי ועוד.
״מתלבשות על זה״ הקודם
צילום: עמרי הדר

דנה תיקים
להשיג ב״מתלבשות על זה 2015״

חולצה: עלמה | נעליים: אחת אחת | מכנסיים: אסף פלג

דנון תכשיטים
להשיג ב״מתלבשות על זה 2015״

נפתול
להשיג ב״מתלבשות על זה״


בזאר "מתלבשות על זה", 18-19 בדצמבר, ביתן 11 גני התערוכה, תל אביב
שעות פעילות: שישי 10:00-18:00, שבת 10:00-20:00
פרטים נוספים - מתלבשות על זה בפייסבוק , ובעמוד האירוע בפייסבוק

שופינג לא ירגיש טוב כל כך אף פעם!  

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig