המנטרה קבועה, הקעקוע זמני. Never Surrender

אני לא מכירה את יורי סדלצקי. לא אישית לפחות. כמו הרבה אוהדים של הפועל תל אביב, שמעתי עליו, יודעת איך הוא נראה ומכירה את קעקוע ה- NEVER SURRENDER שלו. קעקועים תמיד הפחידו אותי. לא רק הכאב (וסף הכאב שלי נמוך מים המלח), גם המחוייבות קצת מלחיצה.



מאז שיורי הותקף אחרי משחק (אחסוך מכם את התיאוריים הגרפיים של מה עשו לו, רק אזכיר שמצבו היה ממש קשה, אבל הוא לא נכנע, ולאחרונה החל להתאושש), ממש רציתי לעשות לו מחווה. נזכרתי בקעקוע המיתולוגי שלו, והתחלתי לחפש.

באתר DIXIT מצאתי את סט קעקועים לאצבעות , שהיה הכי קרוב למטרה שלי - באתרים הישראלים לא מצאתי אותיות אנגליות בתפזורת ולא התחשק לי להמתין לכזה מחו״ל - אבל מהביטויים האלה הצלחתי ליצור את ה-NEVER SURRENDER שלי.

יש לי חברה שאמרה לי שהיא חייבת דבר כזה תלוי על הקיר בחדר. זאת באמת צריכה להיות מנטרה קבועה. הקעקוע, לעומתה, יכול להיות זמני.

החלמה מהירה, יורי.






סט ביטויים לאצבעות - 59 ₪ - להשיג כאן


DIXIT אהבו... מחכה שיוציאו סט אותיות בתפזורת (-:



Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig