MY WISH LIST: BLACK-FRIDAY'S BLACK-LIST

ברור שבלאק פריידיי אמיתי, זה לא ברשת ולא כאן. זה בניו יורק, או בלוס אנג׳לס או וואטאבר אין דה הום אוף דה ברייב.ה-wish list שלי להלאק פריידיי מורכב מ(איך לא) שני האתרים האהובים עליי: NASTY GAL ו- ASOS.






למה לא באתרים ישראליים? כי בארץ לא באמת יודעים לתת הנחות כמו שצריך, וכי בשבילי זו דווקא הזדמנות שעדיף לנצל על עיסקאות יקרות או כדי להוזיל משלוח. ולמה לא אמאזון או אי-ביי או אתרים אחרים? סתם, כי מיציתי אותם. וגם כי ההנחות לא כאלה היסטריות, בטח שלא כמו ה-80% שהיו נותנים לכם מחר במייסי׳ס...
קנייה מעולה ב-30% הנחה: 293 ₪ - היא בדרך אליי!
תמצאו אותה כאן
nasty gal הוא לא ממש זול וגם ממש לא אמריקאי בסגנון (הרבה יותר לונדוני...), וכמו כל בלאק-פריידיי הם חוגגים עם ה-The Blackout Sale : נותנים 30% הנחה על מוצרים שחורים בלבד של מותג הבית אבל גם לייבלים כמו citizens of humanity, ג׳פרי קמפבל, קונברס, אמריקן רטרו ועוד... המשלוח חינם בקניה מעל 150$, וגם 15$ עלות משלוח זה לא נורא.   
וסט שחור - נסטי גאל - 184 ₪ אחרי הנחה
תמצאו אותו כאן
והוא כבר בדרך אליי...

תיק מקולקציית הקפסולה של nila anthony לנסטי גאל - 130 ₪ אחרי הנחה
תמצאו אותו כאן

אי אפשר בלי ASOS שעל ההתמכרות שלי אליו סיפרתי פה כבר בעבר . אז הם בריטים, ולהם יש בוקסינג דיי אחרי כריסמס, והם לא חוגגים את חג ההודיה, אבל כל העולם חוגג עם הסינים אז אפשר לחגוג עם האמריקאים, ושוב כמו בשנה שעברה יש קופון של 20% (CYBER) על כל האתר, בלי כוכביות, מגבלות ואותיות קטנות, כולל כל פריטי ה-sale. 


התיק הזה של paul's boutique עולה עכשיו 27 ליש״ט בסייל, ועל זה יש עוד 20% הנחה!
תמצאו אותו כאן
240 ₪ בערך, אחרי הנחה
תמצאו אותן כאן 
210 ₪ אחרי הנחה
תמצאו אותה כאן


שווה לבדוק גם את אורבן אאוטפיטרס (30% הנחה נוספת על פריטי הסייל).מייסי׳ס ובלומינגדיילס - אתרים קצת משעממים - אבל יודעים לתת הנחות ומבצעים יותר טובים מכולם. 


Share:

תגובה 1

  1. הוסט השחור והתיק עם האוזניים, התאהבתי ממש :)

    השבמחק

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig