Here Comes the (Asos) Bride

זה היה רק עניין של זמן: אתר הקניות הבינלאומי ASOS (על ההתמכרות שלי אליו סיפרתי כבר בעבר) לא נשאר אדיש לעליות המחירים בתחום שמלות הכלה ובטח שלא להצלחה של E-bay והאתרים הסינים. השבוע נחשפה מיני-קולקציה של שמלות כלה (18 דגמים, רובם בסגנון וינטג׳ או רטרו), במחירי-אסוס (או במספרים: 355 ₪ - 1480 ₪ בלבד). 




אני לגמרי בעד הקונספט של ״שמלה-לכל-כלה״, וחושבת שאף כלה לעתיד לא צריכה למשכן את הדירה שעדיין אין לה בשביל שמלה. ועדיין, אני תוהה, מי תהיה הישראלית האמיצה שתלבש שמלת כלה של ASOS על-אמת, ליום החתונה? יש לי הרגשה שרוב הכלות המקומיות שלנו ינצלו את הקולקציה הלא-רעה-בכלל לצילומי trash-the-dress, וגם לא נראה לי שהבריטים יתנגדו.  
















צילומים: יח״צ



קולקציית הכלות של ASOS - החל מחודש מרץ 2016 באתר  www.asos.com







Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig