תעבירי לי את המלח בבקשה | pass me the SALT please

אחד הדברים היותר-מעניינים שנראו בתצוגה של ויויאן ווסטווד רד לייבל, לא היה קשור בכלל לבגדים. בעוד שבקולקציה של מלכת הפאנק הוצגו פריטים שמרניים נטולי סקס אפיל ומרדנות ווסטוודית (אם כי מאוד יפים, כמובן) את תפקיד ״הילד הרע״ של התצוגה דווקא גנב הסטיילינג שמסביב, ובעיקר השיער. 

מאחורי הקלעים בתצוגה של ויויאן ווסטווד רד לייבל, לונדון 
(צילום: יח״צ)


הדוגמניות צעדו על המסלול במראה לא-גמור של קווצות שיער רטובות ואסופות ברישול.  מעצב השיער הראשי של התצוגה, מארק המפטון (שהוא גם שגריר מותג השיער TONI&GUY), הסביר לאחר התצוגה שההשראה למראה נלקחה מציור של ספינה הרוסה מהמאה ה-16', בה השיער נראה כאילו שקע בין גלי הים והתייבש בטבעיות בשמש הבוקר הזוהרת. זה לגמרי עבד לו, והוא הצליח ליצור סוג של מראה חדש לז׳אנר המרושל, הטבעי והלא מתאמץ.

ויויאן ווסטווד רד לייבל, אביב-קיץ 2016 
(צילום: יח״צ)

הרעיון באמת פשוט. מכירות את האפקט שעושים מי הים לשיער? אז זה בדיוק זה, מינוס הנזקים של ייבוש בשמש. למרות שהמראה בתצוגה דרמטי מאוד ולא בטוח שכל אחת תוכל לצאת איתו מהבית בחיים האמיתיים, הוא הוכיח לנו מה ספריי מלח ים לשיער יכול לעשות וזה כל כך קל שזה מביך...

בתור התחלה, מניחים מוס מעניק נפח על שיער לח, מהמצח והפנים אחורה (לדעתי בעלות שיער נפוח יכולות לגמרי לדלג על השלב הזה, אבל לנסות ולראות מה יוצא תמיד אפשר).

בשלב הבא אוספים את החלק העליון של השיער לחצי קוקו (כן, נו. קוקו בלוף).


ספריי מלח ים לשיער גלי 
 TONI&GUY צילום: ישראל כהן

מרססים את כל השיער בספריי מלח ים לשיער גלי (של TONI&GUY מותג השיער שבו הוא משמש גם כשגריר), מעסים את השיער ויוצרים קווצות לחות ומופרדות.

את הקוקו-בלוף אוספים לעגבניה, והמפטון ממליץ גם לייבש עם דיפיוזר כדי למנוע מהשיער להיראות רטוב מדי.

לסיום לוקחים קווצות שיער שנותר פזור, ומעבירים אותם מאחורי האוזן ולרוחב הראש ומהדקים עם סיכות (למראה רטוב-ים פחות דרמטי אפשר לעצור לפני השלב הזה). 

מאחורי הקלעים בתצוגה של ויויאן ווסטווד, עם מארק המפטון ל-TONI&GUY
ספריי לשיער למראה טבעי
TONI&GUY
צילום: ישראל כהן

כדי לאטום את קווצות השיער הוא הוסיף קצת מספריי לשיער למראה טבעי ולשמור על מראה לא עשוי אולטימטיבי.

בתור חצי-מתולתלת עם שיער מרדן ואישיות מפוצלת (של השיער, כן?) תמיד חלמתי על התכשיר הזה שישאיר לי את המראה הרטוב של הים, בעיקר כי זו הדרך היחידה להשתלט עליו בלי פן או לישון עם קוקו. יכול להיות שסוף-סוף מצאתי את מה שחיפשתי כל הזמן? אני בטוח הולכת לנסות, מבטיחה לעדכן.

 TONI&GUY ספריי מלח ים לשיער גלי - 79.9 ₪,
ניתן להשיג בלעדית בסופר פארם 
מאחורי הקלעים בתצוגה של ויויאן ווסטווד רד לייבל, לונדון
(צילום: יח״צ)




Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig