let there be light

תוכניות הדירה החדשה שלי קורמות עור וגידים, ועוד לפני שהקבלן הגיע לקומה שלי בכלל, אני כבר חושבת על התאורה. למה בכלל אני מתעסקת בזה בשלב כל כך מוקדם? כי מעצבת הפנים שלי מתעקשת שתוכנית החשמל שלה תהיה מושלמת רק אם אקח בחשבון מראש את צרכי התאורה של כל פינה בכל חדר, אבל גם כי אחרי הכול, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ואקססוריז זה הדבר הכי חשוב בכל אאוטפיט. 


TOM DIXON  
3538 ש״ח אחרי הנחה בחמישי-שישי הקרוב



סביר להניח שרוב גופי התאורה בבית, בעיקר בחדרים הפרטיים יהיו מרשתות וחנויות כמו איקאה ומחסני תאורה.  עניין של תקציב, אחרי הכול. למרות זאת, עבור החללים הציבוריים של הדירה אני חולמת על גופי תאורה מרשימים וגדולים, ״פיסים״ כאלו שאי אפשר להוריד מהם את העיניים וישדרגו את החלל. בגלל זה התרגשתי לשמוע על הזדמנות כמו זו, ואני מתייצבת למרות שיש לי עוד המון זמן עד לשלב התאורה: חברת ״קרני תכלת״ שמתמחה בתאורה יוקרתית ומחזיקה מותגי עיצוב נחשבים ונחשקים כמו  MOOOI, CONTARDI, ITALAMPTOSCOT ועוד, תקיים השבוע מכירה מיוחדת. בעצם זו מן מכירת חיסול של עודפים מקולקציות המותגים שלהם (עד 80%) ועל הדרך גם הנחות על קולקציות חדשות (30%). עכשיו זה כבר יותר מתקרב לתקציבים שלי...






CLOCHE
עלה קצת יותר 14,000 ש״ח, בחמישי-שישי: 2,842 ש״ח 



מהקולקציה החדשה של MOOOI
4433 ש״ח בחמישי-שישי

LOLITA (קולקציה חדשה)
3,384 ש״ח בחמישי-שישי



אם גם לכם מתחשק למצוא יוקרה במחירי מציאה, האירוע יתקיים באולם התצוגה של ״קרני תכלת״, ביום חמישי 22/10 בין השעות 9:00-19:00 וביום שישי 23/10 בין השעות 9:00-14:00. 
 רחוב הנחושת 4, רמת החייל, תל אביב, 03-5450200.






Share:

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig