Confessions of an ASOS-HOLIC

קוראים לי שירי, ואני אסוסהוליק. אני לא סתם מכורה, אני נרקומנית בלי שום כוונות גמילה. גם הקשיים שמציבה רשות הדואר, שמתעקשת לגרום לי להפסיק עם הרכבת האווירית של החבילות והציפיה של 2-3 שבועות לא מעייפים אותי. באתי בגלל ה״משלוח חינם״, נשארתי בגלל כל השאר. הקלות הבלתי נסבלת של למצוא כל דבר, בטווח מחירים נוח, המבחר העצום, המבצעים התכופים - אפשר להבין את ההתמכרות?

שמלת מידי שחורה עם טבעות - 135 אירו - מסדרת ASOS WHITE
ותיק קופסא מנוחש בצבע ה-כ-י נכון: ירוק זית

כשהגעתי להשקת קולקצית החורף של ASOS בתל אביב, הרגשתי כמו ילדה בת 6 שהגיעה לדיסנילנד ופגשה את אנה ואלזה. החוויה היחידה שחסרה בקניות באינטרנט היא המדידה, והנה עכשיו יש לי אפשרות לחטט, למשש ולמדוד (וכמובן גם להצטלם ולשתף). כל מה שנשאר לי זה לרוץ לאפליקציה ו... להזמין. אז מה היה שם? (לא מצאתי את כל הפריטים באתר, חלקם פשוט עדיין לא מוצעים למכירה, אבל אין לי ספק שגם יומם יגיע והם יעשו עליה לעיר הכרמל)...

המון גלאם של שנות ה-70, הדפסים מנוחשים, פאייטים ונצנצים:  



השמלה הה-י-ס-ט-ר-י-ת הזאת עדיין לא באתר - שווה לארוב לה. הרבה זמן לא נתקלתי בשמלה עמוסה בפאייטים שעדיין נראית קלאסית ומחמיאה. 



תיק קופסא מנוחש  (כבר בדרך אלי...)
מגפון ורוד ״סקובה״ - 55 אירו - לעמוד המוצר ב-ASOS
לסנדלים ולתיקים אני עדיין מחכה
את המגפונים המקסימים האלה לא מצאתי בצבע הזה, אבל בצבע כחול עמוק ומנצנץ יש!
 זה הקישור לעמוד המוצר באתר ASOS 
ושוב, תיק הקופסא המנוחש האהוב שלי,
ומאחור, המגפונים המנוחשים (54 אירו) מסדרת ASOS ROMANCE ME 


סדרת בוהו-שיק נאמנה למקור עם שמלות ואוברולים מדנים, קורדרוי וקטיפה, הדפסים בוהמייניים וצבעי אדמה - ממש כמו של אז...

גם המגפון הזה מסדרת ASOS RESIDENT נראה מושלם בפרנזטציה, לעמוד המוצר באתר

וקולקציה חורפית בגוונים של אפור, שחור ולבן, עם גזרות חלליות, ישרות ורחבות, שמשחקות בין הסיקסטיז לסבנטיז:






ירדן (מהבלוג piece of air) לובשת שמלת סריג עם ריח של סיקסטיז - 64 יורו





אם אתם בעניין, את הסקירה המלאה של הקולקציה החדשה של asos תוכלו למצוא בכתבה שהכנתי למגזין האופנה X-POSE 

CU SOON
שירי







Share:

תגובה 1

  1. אני לא יודעת מאיפה להתחיל!?
    העיצוב החדש של הבלוג מקסים, הפריטים של אסוס הורסים (המגפונים המנצנצים - למות!) ואת פשוט מהממת!!!
    ביג לייק גורג'ס <3

    השבמחק

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig