sacara לא מה שחשבתי


קודם כל גילוי נאות. i am a mac-snob. מודה. כל האיפור שלי, אבל כ-ל ה-א-י-פ-ו-ר שלי הוא מ- MAC (למעט כמה פריטים קטנים של שאנל ו-sephora שאני מכורה אליהם וטורחת להביא אותם מחו״ל בכל נסיעה שלי או של מישהו שאני מכירה). ובכל זאת,איכות או לא איכות, יש משהו מעיק בגיהוץ האשראי על 600 ש״ח לפחות בכל ביקור. 
רשתות low-cost מעולם לא דיברו אליי. בתור קורבן של מאק ושל עוד הרבה מותגים אחרים, התרגלתי למשוואה הזו של איכות=מחיר ולמרות שאני חסידה של השילוש הקדוש (זארה-מנגו-H&M), באיפור עדיין לא הפנמתי את העצות של עצמי. 
כל זה עד שפגשתי את SACARA. בשבוע שעבר, קיבלתי קל״ב כשרשת האיפור והטיפוח (של גולברי, אגב), השיקה את עונת הקיץ בסניף חוצות המפרץ. הסנובית של מאק מבולבלת. הנה אני בדיסני-לנד של איפור, עם עשרות, אם לא מאות, של אביזרי איפור ושלל צבעים אי אפשר שלא להרגיש לרגע כאילו את בכלל ב-SEPHORA. כמו הילדים שלי בטויז-אר-אס, התרוצצתי בין הסטנדים השונים, נגעתי בכל דבר וחמדתי כל דבר, כאילו מעולם לא ראיתי איפור. 




המאפרת המקסימה מורן טרסוב הדגימה את הלוק שיצרו ב- sacara לקיץ - מראה זוהר על טהרת הטורקיז. למרות שהם מספרים שהמראה נוצר ״בהשראת חופי הלגונה הכחולים ומבטא את הכמיהה לחופשה אקזוטית״, לי הוא מזכיר את הבנות מלהקת אבבא ואת לילות הדיסקו בסטודיו 54 , אי שם בשנות ה-70, שחוזרות אלינו לטובה. כך או כך, מדובר בטוטאל לוק הכולל 3 צלליות, סומק (מומלץ ממש!), עיפרון עיניים, גלוס שקוף ולק, בפחות מ-100 ₪. 

הרעיון מאחורי המראה הזה הוא שימוש בצלליות ב-3 גוונים מאותה משפחה של צבע שמונחות על העין מהחלק הפנימי לחוץ, ויוצרים אשליה של עין גדולה ופקוחה. 

בשורה התחתונה: הסנובית של מאק כבר לא כל כך מבולבלת. בניגוד לרשתות האיפור הזולות האחרות, ויש הרבה כאלה לאחרונה, המוצרים של סאקרה פשוט טובים, והחוויה אדירה.  



די נו, 5.90₪??? 







מורן טרסוב מדגימה. צילום: דור אהרון
תוצאה סופית, על ורד הורן, בלוגרית וסטייליסטית

הסומק ממש מוצלח. אני התמכרתי ברגע



אפילו הכיבוד בטורקיז

SACARA - סניף חוצות המפרץ, חיפה. צילום: דור אהרון


Share:

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig