mall rat


הנה נקודת אור וגאווה לתושבי האיזור חיפה-קריות-ומסביב: אמנם אין לנו הרבה רחובות-אופנה בסביבה שלנו, אבל במרכזי קניות אנחנו אימפריה של ממש.





כמו רוב הסטייליסטים והרבה מכורים לשופינג גם אני עכברת קניונים. הקניונים הם לא ׳הבית השני׳ של הסטייליסטים, הם יותר בגדר ה׳משרד׳ שלנו. בדרך כלל, אני מעדיפה קניון אחד או שניים: יש המון אופנה שם בחוץ, ומעט מאוד זמן, ואנחנו צריכים מקום שירכז עבורנו את כל הטרנדים, הרשתות והבוטיקים במקום אחד – ואם נשתמש במונחים מקצועיים: שיהיה בו תמהיל חנויות מנצח. ה״תמהיל הנכון״ הוא בעצם מה שמכנים בשיווק one stop shop, או כמו שאנחנו הצרכנים קוראים לו ״יש שם כל מה שצריך״, וברור שזה מאוד אינדיוידואלי לכל אחד מאיתנו. כסטייליסטית במסע קניות עם לקוחה, אני צריכה את הרשתות הגדולות והמובילות, שמהוות כ-75% ממלתחה ממוצעת (למשל מה שאני מכנה ״השילוש הקדוש״ זארהמנגו ו-H&M – כמו גם רשתות מקומיות כמו פוקס, קסטרו, רנואר, הוניגמן וכד׳). לצידן, אני חייבת בוטיקים עצמאיים ורשתות אופנה-גבוהה, כדי לתבל את המלתחה בפריטים ייחודיים מנצחים.

בשביל ליצור תמהיל כזה בסביבה תחרותית כמו כאן, הקניונים עובדים קשה מאוד. למשל ה׳משרד׳ שלי, הגרנד-קניון (או עופר-גרנד כמו שהוא נקרא היום), עובר עכשיו המון שינויים. גם מי שלא פוקד את המקום בתדירות גבוהה, לא יכול להתעלם ממה שקורה שם בזמן האחרון: חנויות נסגרות ונפתחות, עוברות מיקומים ויש המון שיפוצים, והכול בשביל ליצור ״תמהיל נכון, מיוחד ושונה מכל תמהיל חנויות של מרכז מסחרי אחר באיזור״ כפי שהסביר לי ישראל סביון, מנכ"ל עופר גרנד. אחרי הפתיחה המחודשת של מנגו ופוקס במיקומים חדשים (ועיצוב נפלא), סביון והצוות שלו עובדים על החזרה של נייקי וריפליי, כניסה של ג׳ק קובה ו-tumi, ואפילו מחזירים את הקולנוע, עם קומפלקס מסכים גדולים של גלובוס-מקס (במקום הלונה-גרנד). כל זה בשביל ליצור ״חווית קניות איכותית ועדכנית״ ולבסס את מעמדו כקניון האופנה המוביל של הצפון, סוג של קניון רמת אביב באיזור חיוג 04.

אז מה הקניון שלכן? הנה קצת עזרה. 


עופר גרנד חיפה –  
למה כדאי – כי יש שם כל מה שצריךפלוס חניה חינם ומחלף של מנהרות הכרמל.
שווה לבוא במיוחד בשביל – חוץ מזה שיש שם ה-כ-ו-ל, אני ממש נהנית מהסניפים היחידים באיזור של רזילי ולגעת באוכל.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי – מ-3.
http://grandcanyon.co.il 
חנות מנגו החדשה בגרנד קניון. צילום: חגית הורנשטיין


קיריון -
למה כדאי – כי גם שם יש כמעט כל מה שצריך.
שווה לבוא במיוחד בשביל – הסניף היחיד של forever 21 בצפון.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי – מ-3.
http://kiryon.co.il 
פוראבר 21 בקיריון. צילום: לם וליץ סטודיו

חוצות המפרץ -
למה כדאי – חניה חינם, חוצות המפרץ אאוטלט.
שווה לבוא במיוחד בשביל – פקטורי 54 אאוטלט ובקרוב גם מנגו אאוטלט.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי0 מ-3.
http://huzot.co.il 

פקטורי 54 אאוטלט בחוצות המפרץ
עזריאלי חיפה -
למה כדאי – חניה חינם, מיקום מצוין בכניסה / יציאה מהעיר, נוח להתמצאות.
שווה לבוא במיוחד בשביל – מנגו אאוטלט.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי 1 מ-3 (מנגו).
http://www.haifa.azrieli.com 

עזריאלי קרית אתא 
למה כדאי – חניה חינם, מיקום מרכזי בקריה, אינטימי מאוד.
שווה לבוא במיוחד בשביל – לחובבות הז׳אנר, כאן תמצאו את הסניף היחיד של רשת האופנה המהירה יפו תל אביב.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי0 מ-3 .
http://www.kiryat-ata.azrieli.com 

סינמול 
למה כדאי – תחנת הרכבת, מנהרות הכרמל, חניה חינם.
שווה לבוא במיוחד בשביל – יס-פלאנט, זו באמת חוויה קולנועית גדולה מהחיים.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי – 0 מ-3 .

שער הצפון  
למה כדאי – חניה חינם, מיקום מצוין, נוח להתמצאות וכמובן - איקאה.
שווה לבוא במיוחד בשביל – הסניף היחיד של צ׳ארלס אנד קית׳ בצפון, לפחות בינתיים.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי – 1 מ-3 (מנגו) .
http://shaar-hatsafon.co.il 

צ׳ארלס אנד קית׳ בשער הצפון. צילום: שוקה כהן

ביג קריות 
למה כדאי – חניה חינם, נוח להתמצאות.
שווה לבוא במיוחד בשביל – נייקי אאוטלט.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי 0 מ-3.
סיטי סנטר 
למה כדאי – קטן וקומפקטי, קניון אאוטלט.  
שווה לבוא במיוחד בשביל –  אאוטלט של אלדו וניין ווסט.
ובמבחן ה״שילוש הקדוש״ שלי – מ-3.
סיטי סנטר בפייסבוק


Share:

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig